Bosna Bank International (BBI) dobitnica je zlatnog pečata „Superbrands 2013/2014“ čime je još jednom potvrdila status jedne od vodećih tržišnih marki u Bosni i Hercegovini. Priznanje koje se dodjeljuje kompanijama za proizvode i usluge koje odlikuje kvaliteta, dugogodišnja dosljednost, prepoznatljivost i emotivni naboj dodjeljuje organizacija Superbrands, globalni i neovisni branding autoritet. Već osamnaestu godinu zaredom ova organizacija promovira disciplinu brandinga, te kroz svoj program predstavlja izvanredne tržišne marke u više od 88 država širom svijeta. Nakon što je 2010. BBI banka dobila Superbrands status, ove godine potvrdila je da s pravom nosi ovaj pečat. U ovogodišnjem izboru Superbrandova u BiH, osim glasova stručnog vijeća, učestvovalo je više od 20 hiljada potrošača koji su prepoznali kvalitet BBI banke, te kroz etičko bankarstvo zasnovano na islamskim principima osjetili pažnju koju BBI pruža klijentima.
Bosna Bank International (BBI) dobitnica je zlatnog pečata „Superbrands 2013/2014“ čime je još jednom potvrdila status jedne od vodećih tržišnih marki u Bosni i Hercegovini.
Priznanje koje se dodjeljuje kompanijama za proizvode i usluge koje odlikuje kvaliteta, dugogodišnja dosljednost, prepoznatljivost i emotivni naboj dodjeljuje organizacija Superbrands, globalni i neovisni branding autoritet. Već osamnaestu godinu zaredom ova organizacija promovira disciplinu brandinga, te kroz svoj program predstavlja izvanredne tržišne marke u više od 88 država širom svijeta.
„Drago mi je da su potrošači u BiH i marketinški i ekonomski stručnjaci u konkurenciji 30-ak banaka u BiH izabrali BBI banku i dodijelili joj prestižno priznanje „Superbradnds 2013/2014“. Nastojat ćemo opravdati povjerenje koje nam je ukazano kao dobitnicima Superbrandsa i najjačeg bh. brenda za ovu godinu. BBI banka će se nastaviti ulagati napore kako bi građanima u BiH obazbijedila povoljne izvore finansijskih sredstava i olakšala im život u ovim turbulentnim vremenima“, izjavio je Amer Bukvić, direktor BBI banke.
Nakon što je 2010. BBI banka dobila Superbrands status, ove godine potvrdila je da s pravom nosi ovaj pečat. U ovogodišnjem izboru Superbrandova u BiH, osim glasova stručnog vijeća, učestvovalo je više od 20 hiljada potrošača koji su prepoznali kvalitet BBI banke, te kroz etičko bankarstvo zasnovano na islamskim principima osjetili pažnju koju BBI pruža klijentima.
U svim zemljama u kojima djeluje Superbrands ima za cilj identificirati brandove koji se izdvajaju od drugih marki na tom tržištu. Da bi se to omogućilo, svaka zemlja ima neovisno i dobrovoljno vijeće, koje se sastoji od istaknutih stručnjaka marketing i komunikacijske industrije, kao i stručnjaka iz domaćih i međunarodnih blue-chip organizacija.